söndag 4 mars 2012

Just det, Jag har blitt med drakar oxå...

Den där brorsonen, han lixom tyckte faster skulle prova Dragonvale. Det tyckte inte jag men han lixom startade upp o nu plötsligt är jag på level 11?! Jag har inte en susning om vad jag egentligen håller på med med ajfånberoendet har ett hårt tag om mina händer och det fortfarande helt utan ett facebookkonto! Japp, det går att leva ändå!

Iallafall, jag föder upp drakar. Jag ger dom mat och flyttar runt dom litegrann. Nån har jag sålt oxå. Idag började jag para dom med varandra...Ja, man hör ju hur jävla skitnördigt det låter. Tack A för detta skitnördiga beroende! Nu måste jag mata dom innan sovdags!

Hejå




Bloggat från min ajfån

1 kommentar:

  1. Kolla in:)!!

    ÖPPNINGSERBJUDANDE på www.bibilo.se
    FRAKTFRITT & 10% RABATT:)!!
    Skriv koden 1010 i kassan under 'eventuell rabattkod' och klicka på 'lägg till kod' så dras rabatten i kassan!

    SvaraRadera