söndag 4 mars 2012

Hej Världen!

Jag är tillbaka!

Efter typ 3 veckor från verkligheten. Eller är det ännu längre? Vab, sjuk, ännu sjukare sen en underbar fjällvecka på det.

Att verkligheten imorgon känns tuff är bara förnamnet. Tillbaka till 2 jobb, skollämning, dagislämning plus allt annat som innebär vardag med hamsterhjulet i fokus. Måtte vi klara oss från fler sjukdomar. Influensa i två veckor räcker lixom.

Fjällenveckan har varit helt lovely trots lite sjukdomar i starten. Storkusinerna har varit så gulliga med mina små o bror med fru är helt underbara dom med. Det är så skönt att umgås och bo tillsammans med helt okomplicerade människor som man helt o hållet kan vara sig själv med. Jag älskar er av hela mitt hjärta. Tack för en underbar vecka!

Imorgon ska jag ta mig ner o träna lite försiktigt. Håller min nedgång efter sjukdom på 3 kilo o så ska det förbli. Trots att jag just nu känner mig som en späckad säl efter en påse ostbågar, läsk samt en massa godis. Blä, kräkas jag vill när jag tänker på vad jag mofflat i mig senaste dagarna. Bäst jag inte skriver allt. Kan ju tros att jag har nån ätstörning eller något liknande;)

Lite sömn på det så kanske morgondagen inte blir lika tung som jag tror...

Carpe Diem!



Bloggat från min ajfån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar