lördag 31 december 2011

Såhär under dom sista minutrarna på detta år


Tänker jag bara säga att jag inte alls tror på nyårslöften så några sådana tänker jag inte alls ge.

Däremot så tänker jag bara fortsätta med att vara den lilla underbara människa som jag faktiskt mestadels är. Dom som inte ser det behöver inte göra sig besvär med att försöka intala mig något annat för det biter inte på mig! Jag är en god människa som vill gott och det vet jag.

Jag ska fortsätta med att visa dom jag älskar att jag älskar och bryr mig om dom, genom handling och inte bara i ord.

Jag ska fortsätta att lära mig att älska mig själv, precis som jag är. Det är svårt ibland.

All you need is love var det någon som sa. Det stämmer inte helt men det är den största av allt, det vi ändå behöver mest av!

Nu slutar jag bluddra för i år!

Happy ending och en god start!
I'll be back, next year!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar