lördag 31 december 2011

Jag hatar nyår!

Sen jag var liten dricker man alkohol.

När jag blev äldre var jag ensam för jag hade inga vänner o vara med så jag satt hemma med mina föräldrar som alltid tyckte nyår skulle firas med alkohol som alltid!

Idag har jag en familj att vara med som jag trivs med MEN jag hatar ändå nyår!!!

Så jävla höga förväntningar, så uppblåst så man bara vill kräkas. Nyårskläder för alla jävla fester som man ändå aldrig blir bjuden på, nyårslöften som alltid bryts, fulla människor som just på denna dag ska bli gråtmilda och bekänna sina sanna känslor. Jag hatart!

Självklart ska jag ompröva mitt tyckande den dagen då jag blir bjuden på den där fantastiska nyårsfesten som är så underbar men tills dess så fortsätter jag att bara hata o bojkotta!

Fan vad bitterfittig jag låter men snälla låt mig vara det såhär sista dagen på detta året. Imorrn är jag som vanligt igen! Bitterfitta men inte fullt så mycket hela tiden.

Fucking happy new year eller nåt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar