tisdag 20 december 2011

Kära alla stressade människor!

Julen handlar inte om stress. Det är en tid då vi kopplar av och umgås med varandra.

Du som stressar ihjäl dig, stanna upp, andas och släpp alla krav!!!!

Vad spelar det för roll om julgodiset kommer från fazer via ica? Måste barnen ha 10 julklappar var? Är det verkligen döden om inte allt på miljonlistan hinns med?

Gör dig själv en tjänst och koppla av. Julen är till för mys och avkoppling och inte starten för magkatarr!

Gör dig själv en tjänst och ta allt med ro, ja gör det är du snäll så gör du även mig en tjänst för JAG STÅR INTE UT MED ALLA SÖNDERSTRESSADE MÄNNISKOR!!!!

Det förtar glädjen med julen. Det blir jul oavsett hur du gör, kanske glädjen
bara blir lite större om du kan njuta ...

Tack

3 kommentarer:

  1. så sant..får jag låna din text ??

    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Såklart att du får det!👍

    Vi ses i mellandagarna syster min!

    Pussåkram

    SvaraRadera
  3. Du är så klok min vän!! Tack vare dig kommer det att vara damm i hörnen, på lampan, tvätt i tvättstugan, tandkräm på spegeln, men JAG, jag kommer vara lugnet själv och bara njuta... ingen annan kommer se smutset och gör de det, så sätter jag en dammtrasa i handen på dem, varsågoda!!! Love you darling!!!

    SvaraRadera