onsdag 4 maj 2011

Någon sa: Uppdatera då!

Men jag har ju inget intressant alls att säga. Pissmigrändag idag med ett eftermiddagspsykbryt för att vi bor i ett taikonläger. Detta resulterade i en tokrensning i stors rum. Då vi i helgen eller maken måste jag säga röjde klart i tvättstugan så är då 2 rum i detta läger klara. På söndag ska vi få barnvakt och röja resten av lägret. Jag måste det nu innan jag blir totalt koko i huvet, på riktigt!!!!

Annars så bjuder morgondagen på jobb sen träning vilket jag dock ser som fysiskt omöjligt då jag knappt kan vända mig i sängen utan att typ dö av smärta. Jag råkade visst gnälla lite om till min PT att det inte händer något med kroppen vilket då ledde till 4 nya maskiner med oj, sa jag, ska det vara så här tungt????? Trodde jag skulle spy men det skulle tydligen vara så. " du ville ju se resultat" ,hmmm jo jag sa visst nåt sånt........Jag får väl bara bita ihop då! Det kanske gjorde det hela ännu värre då jag efter det "köttiga" passet hade magdansträning. Hårdkörning då vi har uppvisning snart. Iklädda guldiga paljettkläder, långkjol och knytblus under brösten med bara magar körde vi så svetten lackade. Oj oj oj säger jag bara;)

Denna dagen avslutades med middag hos fina A med familj. Fina maken där bjöd på COCOSBOLLAR!!!!!!!!........Japp jag åt mer än 1 men mindre än 28. Sa jag att jag ska träna imorrn? HÅRT!!!!

Peace så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar