söndag 1 maj 2011

22 days

Är det kvar tills vi far till GREKLAND!!!!!

Check so far:

Badkläder, såklart ny bikini till mig on the road från hm. Denna här blev det:

Fast först fick jag hem denna här:


Sååå fruktansvärt snygg MEN det var absolut ingen padding i den vilket gjorde att det såg ut som om jag satt den på ryggen och vridit huvet ett halvt varv istället. Så ohot alltså. Dock så kommer jag inte att se ut sådär i min bikini, tack o lov. Får flickebarnet ingen mat?;) Min bikinikropp är under uppbyggnad så att säga dock med lite mer hrm kvinnliga former brukar man säga va;)

Fan, om jag tänker efter så är det nog inget mera jag checkat av.......Jo ett par badskor till pyttesmå halkiga fötter som brukar se ut som bambi på hala vattengolv. Solkräm, kläder, skor......Annars är det nog inget mer. Vad mer behövs lixom;)

Grekland, snart kommer vi!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hahahaha, du får mig att le för jämnan! Love u!

    SvaraRadera