onsdag 4 maj 2011

Mödan värt?

Att trycka in den uppenbart för feta i ett par slim jim tight jeans där magen trycks upp som en deg på jäsning, där du måste ligga platt på rygg för att få igen knappen och med nöd och näppe få igen dragkedjan.....

Någon sa till mig någon gång att man ska inte sitta i kors med benen för då får man blodstopp i ena benet och celluliterna frodas......om man då går med konstans blodstopp i båda benen för att the slim jims är för tighta, blir det inte samma effekt då?

Jag vet inte om jag är bekväm eller om jag bara har blivit gammal men jag kör nog med fettistightsen ett tag till iallafall..........för psykets skull om inte annat!

( nej A, det var inte samma som tidigare idag, ett par andra som jag trodde var större gav jag mig på nu.......jag trodde fel!)

2 kommentarer:

  1. Sanna b'tterf'tta5 maj 2011 kl. 16:08

    Söt du är då!

    SvaraRadera
  2. Sanna fortfarande b'tterf'tta ;O)5 maj 2011 kl. 16:09

    Varför behöver man klicka tusen gånger innan kommentaren kommer fram. Irriterande....

    SvaraRadera