onsdag 1 januari 2014

Ett nytt år!

Hatar fortfarande nyår dock så "firade" vi mer än vi brukar i år. Blev god mat på söder, Greken på hörnet. Fantastiskt god mat, även barnen åt, bara det lixom. Väl hemma blev det tv och vänta på tolvslaget. Stod inomhus med skrajsen kanin i famnen och kollade på infernot utomhus. Den lille sov igenom allt vilket är märkligt för det smällde som fan här. Vi lyckades på andra försöket få iväg en lykta. Tror den kom fram till mormor och mormor.

Lika mycket som jag hatar nyår så hatar jag även nyårslöften. Alla dessa desperata försök till förändring. Ett nytt år, en ny början. Åh snälla, bespara mig allt sånt. Så jävla klämkäckt. 

Året 2013 var väl ok. Tror 2014 blir bättre. Tar en dag i taget. Har en del mål men det har inget med att det är nytt år att göra. Bara saker jag bestämt mig för. En del drömmar som blivit mål som jag ska gå i mål med.....mm just så.

En och en halv timme in på 2014 och jag kan lugnt konstatera att mitt sömnbehov inte alls har minskat. Sjukt trött och kommer vara zombie imorrn så jag avslutar här. 

Men va fan, ett löfte kommer här ändå. Jag lovar att blogga oftare än under 2013. He he, det blir inte alls svårt:) 

Gonattizzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar