torsdag 14 februari 2013

Alla djävlars dag 2013!

Ok, morgonen började som vanligt. Barn som säger " Godmorgon" till varandra så här: " Men sluuuuta då, flytta på dig, jag låg där... Skriiiik....

Vi tog varsitt barn. Jag drog nitlotten, den lille som i princip vägrade att göra något överhuvudtaget. Strax innan vi skulle åka upptäckte jag att plånboken INTE låg i min väska. Leta leta svettas svettas, hitta inte. Iväg, lämna liten gråtandes på dagis ville inte släppa stressad mamma. Stressad mamma åkte dit jag var kvällen innan men ingen plånbok. Den är fucking puts väck. Sen till jobb, ringa spärra, skit skit skit.

Hämtning av barn. Den lille sur och otrevlig. Skrik, gråt, psykomamma får utbrott väl hemma och kastar in i liten säng i litet rum. Liten somnade efter 10 min, sover ännu. Han somnade före kl 17 så jag ber en bön att han ska sova hela natten och INTE vakna kl 3 och tycka att det är en bra ide att gå upp.

Inga steg idag heller. Svullen mage, promenadångest, kräkfärdig efter länsning av paradisask och gelehjärtan.

" Mamma, tänk att lite socker och lite gris kan vara så gott"! Mmm, sen slutade jag med gelen iallafall.

Vi hade iallafall kul med hatten!



1 kommentar:

  1. messa mig, min skitmobil har raderat att nummer..kram

    SvaraRadera