torsdag 12 januari 2012

Slutade riktigt äckligt!

Liten ropade på oss vid halv 11 tiden och när jag kom in i mörkret så stank det kräks i hela rummet och hela sängen och hela lilla skrutten var dränkt i spya. Ner i duschen och tvättmaskinen fick sin första laddning, den går fortfarande. Vi är alla hemma i karantän för att se hur det utvecklas. Tror dock att den lille fått i sig något konstigt och att det inte är kräksjuka. Magkänslan säger det och jag hoppas att den är rätt!

Liten är det full fart på nu, kör bobbycar och jävlas med storebror, precis som vanligt.

Innan detta så hann jag med att jobba flitigt, komma hem, åka på simskola, få middag, ner och träna hårt, få migrän SEN kom spyet så jag hann en del innan iaf!

Nu vill jag sova för natten bjöd inte på någon lugn lång fin sådan alls. Vi sover i skift här idag och ber stilla små böner att det var allt!

Zzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar