onsdag 11 januari 2012

Jag tycker det suger nu!

Vi vet inte ännu om huset är sålt eller ej.

Ett hus vi skulle kolla på söndag är inställt.

Ett annat kan vi tänka oss men vågar inte börja buda för vi är osäkra på vår husaffär.

Mormor är jättedålig men ingen vet varför. Jag säger ångest och deprimerad. Läkarna hittar inget fel då dom undersökt henne som inlagd under hela jul o nyår. Hon vill dö det vill inte jag.

Nån annan i min familj mår jättedåligt men jag kan inte hjälpa.

Min mamma jagar mig och vill inte förstå. Förstå att tåget gått för längesen. Jag orkar inte och vill inte.

Mens o migrän varje dag vilket resulterar i ingen träning och då mår jag dåligt.

Stressad över att jag borde sova men inte gör, sååå God natt!

Imorgon är en ny dag!

Kanske en vind sveper in och tar med mig på något kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar