måndag 23 januari 2012

Jag tror influensan är på besök...

PANG så blev stor o mannen jättedåliga med feber, huvudvärk, ont i kroppen, orolig mage mm. En känsla av jättesjuka så fort. Symtomen stämmer in på influensa.

Hualigen säger jag som bara vägrar bli sjuk.

Liten skötte sig exemplariskt hos doktorn, lyfte på tröjan själv när hon skulle lyssna samt försäkrade sig om att doktorn hade märke till honom. Han valde ett med skalman:) Lungorna fanns kvar och dom lät bra. Fick hostmedicin ggr 2 så vi håller tummarna nu för att natten blir lugn!

Gonatt

1 kommentar:

  1. Här med!
    Jag ska också klara mig har jag tänkt. Johan svalde vitpepparkorn igår och han mår fortfarande bra. Lillprutt däremot har haft tömning lite här och var samt ögonfluss och feber. Nu äter han popcorn och kollar på Musses klubbhus som kom med posten idag.
    Tack för det tipset, TACK!!! :-)

    Krya på dem!!

    KRAM

    SvaraRadera