fredag 25 november 2011

Jävla muppar o jävla snor typ....

Jag har klarat mig länge men nu nosar förkylningen mig i nacken MEN jag VÄGRAR duka under för det!

Köparna av huset nosar oss oxå i nacken på ett otroligt irriterande sätt. Köp hushelvetet eller gör det inte säger jag, sluta försöka pruta på ett redan lågt pris! Gaaah jag blir galen!!!!!

Dagen idag har bjudit på en illbatting till liten samt en hostande nintendospelande stor som är hemma hela dagen och förgyller mitt liv ännu lite mer...

Mannen är på jobbkul hela kvällen så jag får ännu mera extratid men dom små, yeeeeeah vad skoj!!!!

Nä, uss vad elak jag är för jag var verkligen fett ironisk men dom bråkar så förbannat mkt och det är så jobbigt så därför ska jag nu bara sjunka tillbaka i soffan, dricka mitt te och njuta av lugnet framför Oprah medans den lille onde sover;)

May the force be with me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar