lördag 19 november 2011

Ajfån säger regn...

Men det är inget regn!

Jag kanske vill ha regn så jag slipper gå ut o kratta löv. Fast det hade jag inte tänkt göra iallafall fast jag vet att jag borde så jag känner att jag nog skulle men jag gör det inte.

Jag ser fram emot en dag ensam med barnen som bara bråkar, tjafsar och skriker. Dom får en heldag med mamman som skriker för att hon inte har något tålamod för att dom skriker och för att hon just vaknat med spänningshv OCH migrän. Vi jobbar skift i helgen och det är kul mestadels aldrig!

Sååå antingen är jag hemma hela dagen och blir galen ELLER så åker jag iväg någon annanstans och blir galen...

Typ o köpa vinterskor till stor kanske? Men då ingår att åka rulltrappa 75 gånger med en tjatandes liten som ALDRIG blir färdig med att åka den där jävla rulltrappan!!!

Hemma kan jag ju vara o få psykbryt 200 gånger för att dom bara bråkar...

Det var lixom det min hjärna kunde komma på nu med värk och nyvaken....

Damn vad kreativ jag känner mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar