onsdag 7 juli 2010

Viva Espana...

Kul...eller nåt;) Vad vet jag........Henke Larsson tror jag som var i studion fick frågan vad det var som gjorde att spanien vann över tyskland, trodde han.........Eeh kanske att dom gjorde flest mål tyckte jag:) Det brukar väl vara det som avgör vem som vinner.....Vad han svarade vet jag inte, hade slutat lyssna då eftersom min hjärna blev så snurrig av frågan:) Ta inte illa upp om du är fotbollsfantast och läser, dessa kommentarer kommer från en tjej som kan ETT namn på EN spelare som spelar i brasilien eller nej, TVÅ spelare, fabiano och ka ka eller hur han stavar;) Dom allra flesta tänker nog på en god kaka men jag tänker på att kacka, någon sa en gång att det betyder bajsa på franska men vad vet jag;) Ingen liknelse mellan fotbollspelarn och bajs på ett sånt sätt förutom att hans namn låter som bajs på franska........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar