söndag 21 april 2013

Min super inte alls intressanta helg!

Som bestod av jobb. Vacker väder och jobb. Ändå är jobb roligare när solen lyser.

Nu är helgen slut. Jag är hemma. Bitterfittan har tagit över mig. Mitt hem ser ut som en knarkarkvart. Jag åt för mycket mat. Jag har ångest över att jag åt för mycket mat och tycker att jag borde gå ut och gå en svettis MEN jag orkar inte. Jag brände handen på varm plåt. Det svider på knogen och det är rött. Det gör ont. Om jag har tur så tar min bitterhet över smärtan. Jag hoppas på det.

Annars är det ju bra. Solen lyser. Imorgon är det måndag. Så roligt med en ny vecka. Sen är det tisdag och då är jag ledig. Då borde jag verkligen plugga men det hinner jag inte. Knarkarkvarten måste städas och den andra knarkaren som oxå bor här orkar inte göra sånt. Inte heller dom små knarkarna så det är bara jag kvar, ja och kaninen sigge men honom hoppas jag inte på.

Nä fy. Jag går och sover istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar