lördag 17 november 2012

There is something about Darin!

När vi satt nyförlösta 25 el 26 november 2004 så stod Darin i final i Idol mot Daniel Lindström. Han var typ bebis själv men med en röst som självaste gud.

Ända sedan första gången jag såg och hörde Darin så har mitt hjärta slagit lite snabbare varje gång jag hör honom. När jag hörde honom framföra låten han skrev till Victoria och Daniel så ville jag lixom gråta en smula för den var så jävla vacker. Idag i bilen hörde jag honom på radio med låten som Pugh gjort, Stockholm vad den nu heter och jag har hört den förut många ggr. Ändå så får jag gåshud från tårna ändå upp i hårbotten när den där killen sjunger!

Detta blev helt enkelt en liten kärleksförklaring till killen som har en av de bästa rösterna ever.

Darin Zanyar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar