lördag 24 november 2012

Det hänger på håret!

" När jag glider omkring, softar med min korta lugg"

Lite Ison & Fille där. Problemet är att jag är så jävla ocool man kan vara bara.

Ansade luggen hos frissan häromdan. Inte den vanliga utan jag passade på när stor skulle klippa sig. Inte ett bra beslut. Luggjäveln är för kort. Istället för den lite mer "coola loreenluggen" så ser jag mer ut som den lite mer tantiga " hej jag är snart 40 men tänkte försöka snajda till mig lite luggen" Känslan framför spegeln är , SHIT, hur fan ska jag få till det här???

Brorsdottern fick mig att skaffa instagram idag. Hon tyckte att jag bara skulle ta egobilder på mig själv hela tiden och lägga ut. Självklart skulle jag göra det precis som alla andra fjortisar men tyvärr tyvärr. Med lugg likt Kicki Danielsson går det bara inte. Så sorry, alla mina fans. Ni får ge er till tåls några månader tills "loreen" är tillbaka.

Dags för " kicki" att sova nu.

Jävla luggjävel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar