onsdag 6 juni 2012

It's my life!

Precis som för många andra så räcker inte tiden till. Jag jobbar 20 tim i veckan med bokföring. På hemtjänsten jobbar jag extra 2-3 pass varje vecka vilket som mest blir 18 timmar dvs jag jobbar nästan heltid men vi säger 75%. Nu har jag sedan en vecka tillbaka börjat plugga på distans till undersköterska. Jag velade länge mellan sjuk eller undersköterska men det blev det senare av många skäl. Än så länge känns detta ok MEN hur ska man få tid till resten av livet?

Egentligen är det inte så märkvärdigt men att fnatta mellan två olika jobb kräver mer än att sitta på ett och samma, dock så trivs jag så här. Jag måste ha variation annars går jag under. Ändå är det lite jobbigt.

Träningen står still. Umgänge utöver arbetskamrater finns inte alls nu vilket jag tycker är jobbigt. Shit, jag inser att jag behöver lite mer struktur ändå. Lite mer planering om detta ska funka. Fan jag måste sova bort min migrän nu, återkommer för min hjärnas skull o skriver lite mer utförligt imorrn. Sov gott litet knott!





Bloggat från min ajfån







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar