söndag 27 maj 2012

Euphoria!!!!!

Jag satt med gåshud och nästan nästan att jag grät lite grann när hon uppträdde. Att hon sen krossade europia så hårt så hårt gjorde lyckan total! Stolt svensk idag helt enkelt!

Dom senaste dagarna har inget blivit som jag tänkt mig vilket är störande. Denna vecka har bjudit på mkt jobb på båda mina jobb och det har väl funkat bra förutom bitterfittan på hemtjänsten som jag typ vill döda. Den är den övriga tiden som bara blivit helt sne mot vad jag räknat med.

Idag hade vi lite släktkalas för mannen som fyllt år. Stress såklart som alltid då det inte går att leva ett organsiserat liv med en tidsoptimist som inte kan eller vill planera något alls. Ätit som en flodhäst har jag gjort. Tårta ggr 5 omgångar och tro inte jag är färdig för det. Nu ska jag koka te och äta ännu mera tårta. Imorgon äter jag inte alls.

Å jag hör absolut själv hur jävla bitter min egen ton är så jag ska nog inte skriva så mkt mer just nu. Ska imorgon ner till vårdcentralen och ta en streptokocktest på mig själv och den lille. Har vi otur så vandrar det bara runt hos oss villket ju inte är så bra. Dagis är stängt så det blir bara kvällsjobb för min del imorgon.

Tadam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar