måndag 31 december 2012

Så var det dags igen

Jag börjar med lite gnäll som vanligt. Är sjuk. Så fort jag reser på mig så rusar blodet och jag blir snurrig och känner hur blodet pulserar rusar upp i huvet. Jag är inte döende på något sätt vad jag vet iaf men mår bajs. Snor i liter och hela tiden lagom med feber så jag känner mig som långa farbrorn. Skulle ha jobbat igår och imorrn men avstår. Orkar inte helt enkelt. Är mest sängliggande.

Sista dagen på året. Jag hatar fortfarande nyår. Inbjudan till att fira nyår i New York kom aldrig så tills den kommer så fortsätter det att suga. Så länge så kan jag blicka tillbaka på året som gått.

Det blir aldrig som man tänkt sig PUNKT!

Nästa år blir jag färdig undersköterska. Det vet jag.  Annars vet jag inte ett skit och lika bra är väl det. Tänker inte heller sätta upp några fler mål än så. Tar dagen som den kommer.

Jag avslutar detta år med en av världens bästa filmer genom tiderna. Sällskapsresan såklart!

Tack å hej, leverpastej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar