måndag 10 februari 2014

Lite gnäll!

Vi är i vabruari. Hemma med liten sen onsdags förra veckan. Under förra veckan blev tjejen jag är assistent åt oxå sjuk, förkyld vilket även jag fick smaka på i fredags. Har bara blivit värre under helgen. Nu ligger jag på soffan med dunkande snorfyllt huvud, nyser, snorar och är allmänt ofräsch. Känner att febern kommer krypande. Liten är hemma för att dagis är stängt. Stor är hemma för att även han började snora och hosta i helgen. Det känns som om förkylningarna bara står på kö. Jag är mitt upp i att äntligen se resultat i min träning då slår ännu en ny förkylning till. Så typiskt. Jag har inte varit helt frisk på månader vilket kanske är en bidragande faktor till att träningsresultat faktiskt nästan uteblir. Nej, jag har märkt skillnad styrkemässigt men jag är bara fokuserad på att se viktminskning just nu så träningen är omlagd till mindre styrka och mer kondition just nu. En minsknig på 3 cm i midjan och då blir man sjuk och kan såklart inte träna. 

Nu ska jag fortsätta min dag med OS, fast jag inte ens tycker det är så kul, grönt te, c-vitamin och en gnutta tyck synd om mig själv, brukar sällan hjälpa men ändå:)

Satsar på träning till helgen!

Prosit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar